Nederlands English Français Deutsch
Tools

Lelystad-Enkhuizen-Lelystad 2019

Published on 21 October 2019 08:19, edited on 21 October 2019 20:06 (2535 times viewed) 7Comments

Afgelopen zondag werd de LEL verreden in aangenaam weer!

De winnaar van deze editie is Pieter, met als tweede Daniel, gevolgd door Ymte (die een lekke achterband had, en desondanks tweeëneenhalve minuut achter de winnaar finishte).

Ook André kwam naar de LEL (naar het keerpunt bij Enkhuizen).

De uitslagen staan hier.

Foto's

Blogs

Redactie

Comments (7)

Johannes.nl

Ik heb verschrikkelijk mijn best gedaan, en was weer sneller dan twee jaar geleden. Logisch. Want in 2016 was de lengte nog 51 km en nu nog maar 49,50 km. (als ik de berekening van het gemiddelde mag geloven)
Johannes

Johannes.nl, 21 Oct 2019 16:55

pietandringa

Het nieuwe fietspad neemt een kortere route? Dezelfde tijd bij een kortere afstand geeft juist een lager gemiddelde.

pietandringa, 21 Oct 2019 19:03

A.C.B.

Ook ik heb verschrikkelijk mijn best gedaan, en dit was mijn beste tijd ooit. (eerste keer LEL). Helaas staat in het klassement geen vermelding van gestroomlijnd (velomobiel) en niet gestroomlijnd (open ligger) Is dit nog in te voegen??
En dit was de laatste zomercompetitie wedstrijd komt er nog ergens een lijst met 1e 2e 3e gestroomlijnd , niet gestroomlijnd en trike van 2019 ?? Vr groet PS Dit was mijn eerste Wedstrijd jaar Ik heb dit jaar heel sportief en vriendelijk en gemoedelijk ervaren. Bedankt sporters . Vr groet Alexander Kamminga

A.C.B., 21 Oct 2019 19:06

avatar

Vanaf mijn 45e was mijn gemiddelde snelheid gelijk aan mijn leeftijd maar die vlieger gaat al een tijd niet meer op. Bedankt trouwens nog voor alle verkeersregelaars, tijdwaarnemers en medewerkers gisteren.

xanderniezing, 21 Oct 2019 21:08

avatar

Ik moest de mooiste wedstrijd van het jaar missen.
Wat was er een enthousiasme van de deelnemers,ik heb genoten!

Ramsus, 21 Oct 2019 23:19

Johannes.nl

Ik heb de tabel nog eens bestudeerd. De Best lap is de rit waar je het langste plezier hebt gehad. Daarbij hoort een Best time en Best speed. Als je die met elkaar vermenigvuldigd, kom je op 25,5 km. Het eind gemiddelde moet je zelf maar uitrekenen.

Johannes.nl, 22 Oct 2019 09:43

A.C.B.

Op de blog van Cees staat een screen shot van uitslag met totaal eind gemiddelde