Nederlands English Fran├žais Deutsch
Tools

24 uur rijden op Circuit park Zandvoort

Published on 15 May 2011 07:00, edited on 20 May 2011 11:50 (517 times viewed) 7Comments

24 juli kun je 24 uur rijden op de mooie baan van Zandvoort. knip, ligfietsen blijken uitgesloten te zijn.....JAMMERRRR.

In de evenementenkalender van Zandvoort is het evenement te vinden. Wie weet doen er ook ligfietsteams mee. Het is prachtig fietsen, dat weten we al sinds de fantastische wedstrijden van Cycle Vision een paar jaar geleden.

Redactie

Comments (7)

RodePioneer

Is er al bekend hoe en wat? Mogen ligfietsen mee doen? Mogen velomobielen mee doen? Wat kost het? Ik vind op de evenementenkalender van Zandvoort en het circuit weinig informatie.

RodePioneer, 19 May 2011 09:47

avatar

Op een andere website stond nog iets over toertochten en tijdritten op en rond het circuit. Maar verder is er nergens iets over te vinden. Er moet toch een of andere club zijn die dit organiseert?

Of zou het circuitpark na het succes van CycleVision nu zelf een fietsevenement proberen te organiseren? In dat geval zou het wel handig zijn als mensen zich ergens kunnen aanmelden voor dit evenement.

Ze hebben het trouwens over 'equipes'. Het zou dus ook een estafette kunnen zijn.

bouma, 19 May 2011 14:54

RaptoBike

Zoals gewoonlijk helpt een telefoontje... Meer informatie op: http://www.defietsuitdaging.nl/

Helaas is de deelname voor ligfietsen uitgesloten: "Enkel koersfietsen voor de weg en zonder beugels zoals gedefinieerd door de KNWB en de UCI worden toegelaten. Mountainbikes, city-bikes, cyclocross fietsen, tijdritfietsen, ligfietsen e.d. zijn dus niet toegelaten. Elke deelnemer mag met zijn eigen koersfiets deelnemen."

RaptoBike, 19 May 2011 16:11

A.vanLent

Erg jammer dit... had er wel zin in.

A.vanLent, 20 May 2011 10:19

twilwel

Qua circuit met afstand de mooiste, ik hoop er ooit weer eens hard te mogen rijden.

twilwel, 21 May 2011 00:52

pjotr320

Hm, dan maar eens 'mijn' thuiscircuit. Moet op een of andere manier te regelen zijn, hoop ik, ooit.
Mike Burrows' definitie van de UCI & co. blijkt nog steeds te kloppen ;-)

pjotr320, 21 May 2011 21:12

avatar

De organisatie is in handen van een belgise organisatie.
Er mogen enkel teams meedoen en per team moet je ook nog een behoorlijke som geld op taffel leggen dit zijn getallen met minimaal 4 cijfers voor de komma.

Zo zie je dat ligfietsers en amateur groepen worden gediscrimineerd.

Wiilem

wicode, 22 May 2011 18:23

Ligfiets.net 2.0

Content website

E: redactie@ligfiets.net

Technique website

E: webmaster@ligfiets.net