Nederlands English Fran├žais Deutsch
Tools

Special Cycle Vision campsite

Published on 12 December 2010 12:17, edited on 10 October 2011 20:21 (2561 times viewed) 8Comments

We have received permission to set up a camping area on a grassy field as Cycle Vision Camping. A small fee will be asked for this.

There are no restrictions. It is also possible to enter this camping area with cars, caravans or campers this year. You can make a reservation for this campsite and also book breakfast and dinner shortly.

Back to the Homepage

Redactie

Comments (8)

avatar

Hello,
finally I managed to register for the race. But what about registration for camping?
Christian

cpete, 12 May 2011 22:18

jack

Christian, i added the link this evening to the registration for the camp site.

jack, 13 May 2011 21:43

henkdeleeuw

Er staat hier alleen vermeld dat maaltijden voor vrijwilligers half geld zijn. Wat het volle bedrag is (28 Euro per dag!) staat hier niet vermeld.
Ik vind dat nogal wat. Wat krijg je daar voor?
En van hoe vroeg tot hoe laat is de catering van FlevOnIce geopend?
Persoonlijk zou ik de voorkeur geven aan maaltijden zoals op het Paastreffen, maar daar zal de catering van FlevOnIce wel bezwaar tegen hebben.

henkdeleeuw, 03 Jun 2011 17:23

jack

@Henk,
dat arrangement bevat ontbijt, lunch, avondeten en een aantal (ik dacht 3) vrij te besteden bonnen die kunnen worden gebruikt voor het aankopen van snacks of drinken.
In losse vorm zou het ongeveer 32 euro kosten. De catering zal de hele dag open zijn en hoe laat je precies je ontbijt, lunch of avondeten gebruikt maakt niet uit. We hebben dit jaar geen vaste tijden. Wellicht dat dit niet bevalt en er volgend jaar een voorstel tijd komt voor diverse maaltijden.

Het zelf verzorgen van maaltijden voor een grote groep zoals bij Cycle Vision gedaan werd met ontbijt en gezamelijke avondmaaltijd is niet toegestaan. Ook is onze vrijwilligerscatering opgeheven in verband met de catering die bij FlevOnice is verpacht.

jack, 05 Jun 2011 18:07

henkdeleeuw

@Jack: "De hele dag" had ik uit bovenstaande ook al opgemaakt.
Mijn vraag stelde ik, omdat ik geen idee heb hoe dat door FlevOnIce wordt ingevuld. Kan men om 7 uur of half acht al ontbijten, en nog om half negen avondeten? Op de site van FlevOnIce vind ik dat het restaurant in de zomermaanden is geopend van 10:00 tot 17:00. Ik mag toch hopen dat dat niet het geval is?
Lijkt me wel nuttig als daar enige duidelijkheid over is.

Henk

henkdeleeuw, 05 Jun 2011 21:30

DeeMaac

I have tried to make a registration for camp site but i did not get any (confirmation)mail. Is the reason that the camp site is booked up
Best regards
DeeMaac,Denmark

DeeMaac, 14 Jun 2011 23:40

jack

DeeMaac,
the camp site will be large enough to let everyone camp. To give you an impression look here: https://picasaweb.google.com/111195645204037394650/BezoekFlevonice1#5605872599307209522
It runs almost to the end of the world (well as far as the eye can see anyway).
Jack

jack, 21 Jun 2011 23:58

uipko

Ik heb mij zojuist ingeschreven voor de camping en zou graag willen weten of ik het geld nu nog moet overmaken of dat ik beter ter plekke kan betalen? Ik reageer hier omdat emailadres vrijwilliger@cyclevision.ligfiets.net wordt gebounched.

uipko, 22 Jun 2011 14:32

Ligfiets.net 2.0

Content website

E: redactie@ligfiets.net

Technique website

E: webmaster@ligfiets.net

NVHPV

E: nvhpv@ligfiets.net
T: +31 172 23 34 52
KvK: 40259675
More info
Subscribe and unsubscribe